اشتباهات رایج خانم ها در مراقبت از ناخن

۱۴۰۰/۹/۲۸

یک میکاپ آرتیست مشهور اشتباهات رایجی که اکثر خانم ها هنگام مراقبت از ناخن مرتکب می شوند را فاش کرده است، از جمله عدم استفاده صحیح از روغن کوتیکول و آماده نکردن صحیح ناخن ها.
همچنین اینکه پوشیدن دستکش لاستیکی هنگام تمیز کردن و اجتناب از ست های مانیکور سوپرمارکت نیز بهترین راه برای داشتن ناخن های زیبا است.
در زیر مجموعه ای از نکات ارائه شده توسط این متخصص پدیکور و بسیاری از اشتباهاتی است که هنگام مراقبت رخ می دهد:

آماده سازی از قبل
آماده سازی برای هر سرویس مانیکور کلیدی است. این متخصص توضیح داد: "نه فقط به دلایل زیبایی شناختی، بلکه به خاطر طول عمر ناخن ها." مطمئن شوید که پوست مرده صفحه ناخن را پاک کنید، مرحله دوم این است که گرد و غبار را تمیز، پاک کنید یا بشویید، سپس از یک پد بدون پرز یا حتی رول آشپزخانه و پاک کننده ناخن استفاده کنید یا استون را روی ناخن های طبیعی بزنید. این امر باعث می شود که محصول به خوبی به ناخن های طبیعی بچسبد.

لایه برداری نکردن ناخن ها
هر بار که ناخن های خود را لایه برداری می کنید، یک لایه از آن برداشته می شود، بنابراین دفعه بعد ناخن های شما به این اندازه دوام نمی آورند (محصولات ناخن روی ناخن های آسیب دیده به اندازه کافی دوام نمی آورند) و چرخه دوباره شروع می شود.

عدم استفاده از روغن پاک کننده روزانه
وی می گوید: "ناخن های خود را با روغن روزانه کوتیکول خود تغذیه کنید. استفاده روزانه از روغن کوتیکول نه تنها ناخن های طبیعی و پوست شما را سالم نگه می دارد، بلکه پوست را نیز انعطاف پذیر نگه می دارد و احتمال آسیب به ناخن ها را کاهش می دهد."

هنگام شستن
دستکش بپوشید هنگام تمیز کردن و شستن از دستکش استفاده کنید و از ناخن های خود به عنوان ابزار استفاده نکنید، مانند برداشتن برچسب ها یا دست زدن به چیزهایی که می توانند ناخن ها را بشکنند یا آسیب ببینند.

مراقب مراقبت از ناخن در منزل باشید
محصولات مراقبت از ناخن زیادی در بازار موجود است، اما شما باید در انتخاب آن چیزی که مناسب شماست دقت کنید او توصیه می کند قبل از کار روی ناخن در خانه، یک دوره حرفه ای را در یک برند معتبر بگذرانید.

سالنی را انتخاب کنید که از مارک های خوب استفاده می کند
و اگر تصمیم دارید در سالن از ناخن های خود مراقبت کنید، وی توصیه می کند سالنی را انتخاب کنید که نظرات خوبی داشته باشد و از محصولات خوبی از یک برند معروف استفاده کند.
..