فواید روغن نارگیل و لیمو برای افزایش و تقویت ناخن ها

۱۴۰۰/۸/۳

فواید روغن نارگیل و لیمو برای افزایش و تقویت ناخن ها دستان شما را نرم و جذاب می کند و این مخلوط ترک ها و شکنندگی ناخن ها را برطرف می کند زیرا سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به سلامت ناخن های شما کمک می کند. در اینجا مزایای روغن نارگیل و لیمو برای افزایش و تقویت ناخن ها آورده شده است.

روغن نارگیل برای ناخن
لیمو برای ناخن
روغن نارگیل و لیمو برای ناخن

روغن نارگیل برای ناخن

روغن نارگیل حاوی اسیدهای چرب است که علاوه بر تقویت ناخن ها و درمان ناخن های شکننده و ترک خورده ، به مرطوب و نرم شدن پوست اطراف ناخن ها نیز کمک می کند. روغن نارگیل سرشار از ویتامین K و E است که خاصیت مرطوب کنندگی و بازسازی سلولی را در اطراف ناخن ها دارد. علاوه بر این ، روغن نارگیل به از بین بردن قارچ هایی که باعث خشکی و زردی ناخن می شوند ، کمک می کند. همچنین به مرطوب کردن پوست اضافی و خشن اطراف ناخن ها کمک می کند و ظاهری سالم و براق به ناخن می بخشد.

کمی روغن نارگیل را گرم کنید و آن را به مدت پنج دقیقه روی تمام ناخن های خود بمالید که باعث بهبود گردش خون در ناخن ها و تقویت آنها می شود. این روند را 2-3 بار در روز تکرار کنید .

لیمو برای ناخن

لیمو برای ناخن ها باعث افزایش طول ناخن ها و رهایی از زردی و شکنندگی می شود. لیمو سرشار از ویتامین C است که ناخن ها را سفید ، تمیز و براق می کند. ناخن های خود را با لیمو مالش دهید تا ناخن های محکم ، تمیز و براق داشته باشید.

روغن نارگیل و لیمو برای ناخن

روغن نارگیل و لیمو ترکیبی فوق العاده برای ناخن ها هستند ، زیرا ناخن ها را مرطوب می کند و آنها را در برابر عفونت ها محافظت می کند. یک چهارم فنجان روغن نارگیل گرم را با آب لیمو مخلوط کنید و ناخن های خود را در این مخلوط به مدت 10 دقیقه خیس کنید ،سپس دستان خود را بشویید و یک کرم مرطوب کننده به ناخن های خود بزنید تا از آنها در طولانی مدت محافظت کند. وبرای به دست آوردن بهترین نتایج ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.


nails
..