تقویت ناخن های ضعیف با استفاده از سیر

۱۴۰۰/۸/۳

اهمیت مراقبت از ناخن های ضعیف

متخصص مراقبت از ناخن مگی توضیح داد که ناخن های ضعیف باید به طور مداوم تمیز و مرطوب شوند و همچنین به مقدار زیاد آب بنوشید ، به غیر از رعایت عوامل ذکر شده ، علاوه بر این ، انتخاب مواد مختلف تونیک و مواد طبیعی نیز ضروری است. به منظور حفظ سلامت آنها ، و مهمترین آنها سیر به دلیل فواید سلامتی بالای ناخن ها شناخته شده است ، زیرا رشد آنها را تحریک می کند ، از ترک خوردن آنها جلوگیری می کند ، آنها را تقویت کرده و ظاهری جذاب به آنها می بخشد.

بنابراین ، خوردن آن در وعده های غذایی سالم و غذاهای خوشمزه ، و همچنین استفاده از روغن آن که برای رنگ آمیزی ناخن ها استفاده می شود یا استفاده از دستور العمل های طبیعی آن برای تقویت ناخن های ضعیف و دستیابی به نتایج شگفت انگیز در سریع ترین زمان ، ایرادی ندارد.

نحوه تقویت ناخن های ضعیف با استفاده از سیر

قبل از استفاده از دستور العمل ، دستان خود را به خوبی تمیز کنید.
مراقب باشید که پوست مرده اطراف ناخن را از بین ببرید.
ناخن های خود را با سوهان آهنی کوتاه کرده و شکل مناسب ناخن های خود را انتخاب کنید.
از مخلوط روغن سیر با آب لیمو و قطره گلاب غلیظ برای تقویت ناخن های ضعیف خود استفاده کنید ، فقط ناخن های خود را با این مخلوط به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید و دستان خود را با آب سرد بشویید.
از مخلوط روغن لیمو و روغن اسطوخودوس برای مرطوب کردن ناخن های خود بلافاصله پس از اتمام استفاده از مخلوط تقویت کننده ناخن با استفاده از سیر استفاده کنید تا بوی تند آن برای همیشه از بین برود.
این مخلوط را 3 بار در هفته به مدت دو ماه و سپس یک بار در هفته به طور مداوم استفاده کنید.


nails2
..